Електронна трудова книжка vs реєстр застрахованих осіб (частина 2)

Хто веде Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування?
ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
Реєстр страхувальників | Реєстр застрахованих осіб |
Ведення здійснюється на підставі положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування. | Ведення здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування. |
Де може використовуватися інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування?
Інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування може використовуватися:
— для потреб, визначених Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»;
— для потреб, визначених законами з окремих видів загальнообов’язкового державного соціального страхування,
— для призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій для відшкодування витрат на:
• оплату житлово-комунальних послуг;
• придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
— для виявлення фактів використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю:
• роботодавцями;
• банками, підприємствами, установами та організаціями з метою її використання для обслуговування громадян (за їхньою згодою або у випадках та порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних);
— для аналізу зайнятості випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої та вищої освіти та для обміну інформацією з Централізованим банком даних з проблем інвалідності;
— для накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності.
Інформація з Реєстру застрахованих осіб може надаватися роботодавцям, банкам, підприємствам, установам та організаціям з метою її використання для обслуговування громадян (за їхньою згодою або у випадках та порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних).
Інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування може надаватися центральним органам виконавчої влади та державним підприємствам, що належать до сфери їх управління, з метою аналізу зайнятості випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої та вищої освіти.
Інформація з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру щодо періодів навчання осіб у закладах вищої освіти, а також здобутої ними освіти, набутого стажу надається на запит роботодавцям, фізичним та юридичним особам за згодою особи, відомості про яку запитуються, у порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.
Електронна трудова книжка vs реєстр застрахованих осіб (частина 1)
Джерело: шеф-редактор журналу "КАДРОВИК.UA" Вікторія Ліпчанська