Електронна трудова книжка vs реєстр застрахованих осіб (частина 2)

Хто веде Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування?

ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ

Реєстр страхувальників Реєстр застрахованих осіб
Ведення здійснюється на підставі положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування. Ведення здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Де може використовуватися інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування?

Інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування може використовуватися:

— для потреб, визначених  Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»;

— для потреб, визначених законами з окремих видів загальнообов’язкового державного соціального страхування,

— для призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій для відшкодування витрат на:

• оплату житлово-комунальних послуг;

• придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

— для виявлення фактів використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю:

• роботодавцями;

• банками, підприємствами, установами та організаціями з метою її використання для обслуговування громадян (за їхньою згодою або у випадках та порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних);

— для аналізу зайнятості випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої та вищої освіти та для обміну інформацією з Централізованим банком даних з проблем інвалідності;

— для накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності.

Інформація з Реєстру застрахованих осіб може надаватися роботодавцям, банкам, підприємствам, установам та організаціям з метою її використання для обслуговування громадян (за їхньою згодою або у випадках та порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних).

Інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування може надаватися центральним органам виконавчої влади та державним підприємствам, що належать до сфери їх управління, з метою аналізу зайнятості випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої та вищої освіти.

Інформація з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру щодо періодів навчання осіб у закладах вищої освіти, а також здобутої ними освіти, набутого стажу надається на запит роботодавцям, фізичним та юридичним особам за згодою особи, відомості про яку запитуються, у порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Електронна трудова книжка vs реєстр застрахованих осіб (частина 1)

Джерело: шеф-редактор журналу "КАДРОВИК.UA" Вікторія Ліпчанська