Працівник, який тимчасово виконує обов’язки бухгалтера, вибув у відрядження: на кого покласти обов’язки бухгалтера?

Насамперед слід зазначити, що, як і в інших подібних випадках, відповідне кадрове рішення стосовно того, хто саме має виконувати обов’язки бухгалтера у разі відсутності у зв’язку з відрядженням працівника, який тимчасово виконує такі обов’язки, має ухвалювати керівник підприємства, установи, організації (далі — підприємство). При цьому зрозуміло, що виконувати такі обов’язки може лише працівник, який має достатньо знань у сфері бухгалтерського обліку та, за потреби, певний досвід роботи. Наприклад, це може бути інший працівник бухгалтерії, офісний службовець (бухгалтерія), обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, економіст, заступник керівника підприємства, сам керівник підприємства тощо.

Стаття відкрита для передплатників