ПФУ не прийняв сканкопій трудової книжки: що робити?

10 червня 2021 року набув чинності Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Цим Законом запроваджено облік трудової діяльності працівників в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України (далі — ПФУ). Нині відповідальними особами підприємств провадиться сканування трудових книжок працівників та їх передання до ПФУ. Подані відомості про трудову діяльність працівника мають містити повну та достовірну інформацію. Неправильних або неточних записів у трудовій книжці бути не повинно. Але ж завжди є людський фактор, тому трапляються помилки.

Стаття відкрита для передплатників