Розміщення оголошення про вакансію у ЗМІ

Наразі ситуація на ринку праці характеризується нестачею працівників робітничих професій. Наприклад, на заповнення вакансії водія навантажувача можна витратити до трьох місяців. Щодо зварника чи електрика — ще більше. Підприємства самостійно приймають рішення для вирішення цієї проблеми: за власний кошт навчають у закладах професійної підготовки, беруть на практику з подальшим працевлаштуванням студентів ліцеїв чи коледжів, намагаються певні процеси передати на аутсорсинг чи залучити потрібних фахівців для виконання конкретної роботи за цивільно-правовим договором. Всі ці заходи із вирішення кадрового забезпечення виробництва мають як переваги, так і недоліки. Проте прийняття на роботу особи потрібної професії залишається найпоширенішим і найнадійнішим способом заповнення вакансії.

Стаття відкрита для передплатників